FAQ

Koszty i formy dostawy:
Zgodnie z regulaminem serwisu punkt 5.1. Dostawa Produktu dostępna jest tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Zgodnie z regulaminem serwisu punkt 5.4.1  
- Przesyłka kurierska (10 zł przy przedpłacie)
- Przesyłka kurierska pobraniowa (12 zł przy odbiorze)

Odbiór osobisty (bezpłatny) dostępny pod adresem: ul. Staszica 35, 05-092 Łomianki – w Dni Robocze, w godzinach od 08:00 do 16:00.


Formy Płatności:
- Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
- Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
- Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Dotpay.pl
- Płatności kartą płatniczą za pomocą terminalu

Termin Realizacji:
Zgodnie z regulaminem serwisu punkt 5.5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych


Zwroty:
Zgodnie z regulaminem serwisu punkt 8.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Więcej informacji jak również wzór odstąpienia od umowy na https://norel.pl/regulamin punkt 8 oraz punkt 11.

Reklamacje:
Zgodnie z regulaminem serwisu punkt 6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego)